Masterclass B2B-marketing in nichemarkten: thought leadership en strategie
Dit event is volgeboekt. Wil je op de reservelijst? Stuur een mail naar lie@oram.nl.
Wij nodigen je van harte uit voor de inspirerende Masterclass B2B-marketing in nichemarkten: over thought leadership en strategie op donderdag 17 april 2025. In nichemarkten is marketing een compleet ander spel. Je hebt geen eindeloze doelgroep om te bereiken, geen massamarketingcampagnes die vanzelf leads opleveren. Jouw klanten nemen hun tijd, betrekken meerdere beslissers en verwachten bewijs voordat ze met je in zee gaan. Hoe zorg je er dan voor dat ze jou zien als dé logische keuze?
Samen met B2B-marketingbureau Voxx Content in Context duiken we in de wereld van B2B-marketing in nichemarkten. Bonneke Weber en Lennart van der Eerden, eigenaren van Voxx laten zien waarom traditionele digitale marketingstrategieën tekortschieten en wat wel werkt als je opereert in een complexe, gespecialiseerde markt.
Wat kun je verwachten?
- Waarom ‘gewoon online adverteren’ niet werkt in nichemarkten en welke aanpak wél effectief is.
- Het ‘hofmakerij’-model van B2B-marketing: hoe je langdurige relaties opbouwt en vertrouwen wint.
- Concrete cases uit de praktijk:
- Hoe een hightech aerospacebedrijf met slimme marketingstrategieën een thought leader werd in hun industrie.
- Hoe een producent voor petfood ingrediënten een nichepubliek bereikte zonder torenhoge advertentiebudgetten.
- Praktische tips en een interactief deel waarin we inzichten delen uit marktonderzoek en jullie ervaringen.
Aanmelden
Wil jij dat jouw B2B-bedrijf dé autoriteit wordt in jouw niche? Meld je aan voor onze exclusieve Masterclass B2B-marketing in nichemarkten: thought leadership en strategie en ontdek de strategieën om je expertise te claimen, vertrouwen op te bouwen en je concurrentie voor te blijven!
Voor wie is deze sessie interessant?
- Ondernemers en business leaders die worstelen met effectieve positionering.
- Marketing- en salesprofessionals die actief zijn in een B2B-nichemarkt.
- Iedereen die wil begrijpen hoe ze hun marketingstrategie kunnen afstemmen op lange sales cycles en complexe DMU’s.