1. Wie is RiddleStory?
Met RiddleStory kunnen jullie een memorabele eerste-dag-ervaring bieden en medewerkers binnen enkele minuten – in plaats van dagen – inwerken en meenemen in strategiewijzigingen of nieuwe procedures.
2. Wat doet RiddleStory?
Van passieve gesprekken, naar actief ontdekken.
Jullie (nieuwe) medewerker ontvangt een bericht met de kop “BIG ISSUE”; de president van Amerika zit vast op een vliegveld in Parijs. En hij is de enige die kan helpen. Om de president te helpen, moet hij in sneltreinvaart op zoek naar de juiste procedures, producten, de mensen én het bedrijf. Is dat worstelen door taaie documentatie? Of heb je zojuist de president van de VS gered?
Wat is de uitdaging waarmee jullie werknemer aan de slag gaat?
3. Waarom moeten ORAM-leden absoluut kennis met RiddleStory maken?
Het tekort aan arbeidskrachten neemt wereldwijd toe in allerlei sectoren en soorten functies. Door het ontwikkelen van een op de onderneming toegespitste uitdaging, voorzien van gamificatie elementen, gaan medewerkers zelf aan de slag. Daarmee zetten wij medewerkers in hun kracht, stomen ze klaar voor succes en verkorten de tijd die nodig is om ze in hun nieuwe rol of met nieuwe procedures op hun gemak te voelen.
Riddlestory zet pre-/on-/re- en everboarding beter op de kaart en dragen bij aan minder personeelsverloop, minder uitval door stress en een effectiever gebruik van beschikbare arbeidskrachten.